色 coulor

 
 私はこの世界に生まれてほんとによかったと思う
 五体満足で生まれ
 私には耳がついていて、人がつくり出した私には最も重要な文化、音楽が聞ける
 愛しい人たちの声が聞ける、小鳥の声や風や雨の音も聞こえる
 私には鼻がついてて、おいしい料理の匂い、オリーブオイルとニンニクの香り、
 偶然出会っていった大好きなワインの香り
 大好きなインドのお香の香り、大好きな人の香り、そして地球の様々な香り
 私には口がついててよかった〜!!!食べること大好きだもん!
 それに顔がついててよかった。
 ソニアさんやルイスさんにおはようやおやすみのあったかいキスをしてもらえるでしょう
 それにそれに目がついててほんとによかった。色が見えるもん、地球上にある様々な色、色、色
 たくさんの色に囲まれて生きて、それに確かな幸せを感じれる心があって
 そしてそれをキャンパスに向けれる 今の私の恵まれた状況
 ほんとに感謝しなきゃ、そして精進しなきゃ 

I am so glad thet I was born healthy in this world
I have ears to hear the sound of rain, wind, birdsong
music my one of the most important thing, and my dearest people's voice
I have a nose to smell cooking olieve oil and garlic on pan, my favourite wine diavlo, Indian insence
i have a mouth to eat! it is must for me!
and my face, I can recieve gnite kiss from my Oz mum Sonia-san
and and I have eyes, I can see large amout of coulors, various coulors on the Earth
sinse I was born, coulors surrunding me always, and now I can feel certain happiness about them
I'm in front of the campas everyday now with my arm which many many people helped me
I can't forget this feeling to everyone and everything I met in my life “Special Thanks”

 
[]