多摩美フェス イン 八王子キャンパス ウィズ ユタッフェン Art Fes in Tamabi uni in Hatiouji

昨日はあったかくっていい天気で芸祭美よりでした〜! その様子をどどっと紹介、良かったら明日までだからみんなヘンピなとこにありますが、足を伸ばしてみては

Today was sooooooooo beautiful weather! it is like just for this festival!

  

 メディア館の向かい、Tシャツがたくさん天井に吊るしてある、みんな透明なひもをひっぱったら下におりてくる仕掛け
 ゆーたくん、気合い入って多摩美カラーのシャツ 笑 うそ、私がたまたま着せました 笑

In front of a building of media art, there was a booth of T-shirts design. Everyone pulls the transparent strings and then
t-shirts come down. me and my friend was impressed by the device!
 
 

 美大の踊り場は異種のみんなの作品の出発点、みんなこんなとこで下地や木枠を組み立てたりします

in art uni, a landing is a kind of deperture of works of thier art. here, we prepare groundwork like assembling canvas, painting ground coulor or so on.

 

 なんかこのブース臭い臭い、なに使って絵描いてんだろう?と突き進むと、、納豆の部屋がありました 何パック使ったんだろ?!納豆の匂いは世 界に誇る芸術でもある?!

Smell smell something strange! I was saying waht material they use for it in this oil painting booth?!, then we found NATTOO room!!!
I wonder how many pack of Nattoo she used. Natto's smell is kind of art Japansese should be proud of ?!
 
 
 きれいなお花がたくさんふわふわ 
beatiful flowers floating

 
 くちぱくぱくぱく。
bunch of mouthes speaking

えーい、めんどくさい!!からスライドショーを作りました 
uuuuuh, lazy...I made a slideshow! Enjoy!